Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2016"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2016


(2016-12-28 11:47)
Norbergsskidklubb bjuder in till sin Medaljjakt - Skidtävlingen för ALLA barn och ungdomar!
 
(2016-10-10 10:08)
Klubbar och föreningar kallas härmed till årsmötet 2016 onsdagen den 9 november kl 19.00 i Norberg, Klackberg. Efter årsmötet bjuds det på kaffe och fika, blir utdelning av stipendier och utmärkelser samt info från Skidförbundet och skidlänet!
 
(2016-05-16 10:34)
Nu kan ni söka Västmanlands Stipendium som i år riktar sig till killar mellan 13-16 år (födda 00-03) inom grenarna alpint, backe och längd! Ett stipendium för aktiva skidungdomar i åldern 13 till 16 år, för uppmuntran och stöd för fortsatt fra...
 
(2016-03-16 16:30)
Hallå alla alpina- och längdföreningar! Nu är det hög tid att skicka in er ansökan till Skidlyftet 2016. Det finns säkert något bra barn- och ungdomsprojekt som ni skulle vilja genomföra. Nu har ni chansen att få ett stöd för att kunna förverkliga de...
 
(2016-03-12 09:24)
Här hittar ni stafettlagen i Norberg, föräldrar se till att vara ombytta om det ev blir återbud.
 
(2016-02-25 23:36)
Sammanställning av prel resultat för Västmanlands cup 2016, nu med fler resultat. Titta igenom och kommentara snabbt om ni hittar fel.
 
(2016-02-23 20:13)
OBS! Nytt datum och tid... Välkommen till avslutningen i Norberg på Västmanlands cup med stafetter och prisutdelning till cupen söndagen den 13 mars kl 14. Teknik klassisk stil
 
(2016-02-12 20:41)
Välkomna till en inspirationsträff i ämnet skidteknik med både teoretisk och praktisk genomgång. Passet vänder sig till barn- och ungdomsledare i närliggande kommuners skidföreningar.
 
(2016-02-06 11:09)
Hallstahammars skidklubb bjuder in till Västmanlands cup för ungdomar Lördagen den 20 februari 2016